Avalon » Serie komiksowe » Patsy Walker: Hellcat » Patsy Walker: Hellcat #2

Patsy Walker: Hellcat #2

Patsy Walker: Hellcat #2

"Snowball Effect" - part 2

Postacie
Zapowiedź

A miało być łatwo i przyjemnie. Zamiast łapać złodziei drewna i kłusowników, Patsy Walker musi zmierzyć się ze światem magii, czarownic, demonów i... wyścigów samochodowych.

Cytat

Patsy podczas walki z potworem: "I wish I had a sandwich."

 

Streszczenie

Co można było przewidzieć, spotkanie z mackowatym potworem okazało się ohydnym doświadczeniem. Zwłaszcza w lodowatej wodzie, gdzie niewiele widać. Szczególnie w towarzystwie natrętnego i wciąż wściekłego demonicznego misiofera. A już szczytem wszystkiego jest nagły wir, który wciąga biedną, acz wciąż urodziwą bohaterkę w ciemną, zimną otchłań. Życie dosłownie przelatuje jej przed oczami i już wydaje się, że to koniec, gdy nagle wpada do dziwnego, podwodnego igloo. Jeszcze dziwniejszy jest komitet powitalny, jaki tam zastaje - siedmioro eskimoskich szamanów. W niecodziennym powitaniu ustalają, że Patsy potrafi widzieć magię, ale nie wiadomo, czy jest dla niej widoczna, więc na wszelki wypadek otrzymuje nowe indiańskie imię, które ma chronić jej prawdziwe ja. Składa się ono z 24 słów, więc nawet nie próbuje go zapamiętać, chociaż szamani twierdzą, że przyda jej się, gdy wezwie ją wielki duch. Gdy każą jej wybrać totem, chwyta za ogon kruka - tylko po to, by wznieść się z nim ponad igloo i odkryć, że znajduje się ono nie w głębi oceanu, ale na szczycie drzewa. Wraca do igloo, a szamani pokazują jej drogę przez mistyczny Ponadświat, w którym poszukują swojej dziedziczki i Windigo - potwora, który ją porwał [nie mylić z Wendigo, chociaż to pewnie dwie postacie z tego samego źródła - Gil]. Sami nie mogą ruszyć jej na ratunek, ponieważ są spokrewnieni z potworem i ten mógłby ich pożreć, ale Patsy nie zna, więc będzie w miarę bezpieczna, chociaż dzięki dziedziczce, Windigo stał się potężniejszy niż kiedykolwiek. Ukrywali się przed nim wszyscy, ale jakimś cudem odnalazł dziedziczkę i teraz ona jest ukryta przed ich myślami. Nagle zrywa się porywisty wiatr, więc muszą schować się w igloo. W zamian za zwrócenie jej bagaży, szamani - a właściwie inuiccy bogowie - proszą, by przemierzyła siedem kręgów górnego świata i zebrała siedmioro towarzyszy, aby odnaleźć ich dziedziczkę. Patsy zgadza się nawet na dziwne towarzystwo ptaków, kamieni, lamp i innych cudaków, ale nie ma ochoty przemierzać światów pieszo - dostaje więc na życzenie zupełnie nowy wóz terenowy ze znajomym przystojnym barmanem za kierownicą. Inuici ładują do bagażnika starożytny kamienny kalendarz upierając się, że to mapa siedmiu kręgów, a ponieważ Patsy dosyć ma już ciągłych kłótni z nimi, również ładuje się do samochodu i wyrusza w drogę. Bogowie pozostają zdezorientowani i niepewni swego losu.

W podróży, Patsy może wreszcie zrelaksować się, zrzucić maskę i pośpiewać za kółkiem. Nagle, kamienny kalendarz z tyłu zaczyna się wydzierać, rzucając pod jej adresem wszelkie synonimy słowa czarownica. Patsy chwyta go za język i zamierza nauczyć dobrych manier, ale puszcza kierownicę, a wtedy jej magiczny samochód wyskakuje na wybojach i robi salto. Po powrocie do pozycji wyjściowej, częstuje gadatliwy kalendarz kopniakiem, by przywołać go do porządku, ale w tym momencie samochód uderza w coś niewątpliwie magicznego. Gdy Patsy wygrzebuje się z wraku, zauważa ogromnego demonicznego wilka, który tylko czeka, by ją pożreć.

Autor: Gil Galad

Galeria numeru

Patsy Walker: Hellcat #2 Patsy Walker: Hellcat #2

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2020 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.